söndag 28 februari 2010

God morgon!

Good morning sunshines!
Vaknade för en stund sen,har varit ner o ätit frukost o nu sitter jag här och funderar på hur jag ska slösa den här dagen. Glömde kolla vad det var för väder men jag tror de snöar,skulle tippa på det.
Tror jag ska dra med Ida till bibloteket,igen (vi är ju typ stammisar där nu,hehe) för jag vill låna fler böcker ,har inget o läsa just nu :( buhuu..

Kollade på melodifestivalen i går,ett ord ; skrattretande.
Låtarna är så sjukt dåliga,och det blir bara sämre och sämre.Har inte sett en enda låt som verkar kapabel till att ställa upp i Eurovision Song Contest och gå hem där.

Nej,nu ska jag sms:a Ida och fråga om de blir nått av, bibblan stänger ju 3 :)

Hejjs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!