fredag 19 mars 2010

my dayy'

Hey Ho!





Ska börja dra mig mot sängen och läsa en bok,kommer för tillfället inte ihåg vad den heter men kan tipsa om den sen!


Tror det här ska bli en ganska bok-och-film-inspererande blogg.


Just nu känner jag inte för nånting typ,men om jag väl bestämmer mig så kör jag på det!





Idag;


Skola till kvart i 3,ganska segt eftersom det typ inte är nån på skolan då,känns det som i alla fall.Ida kom och mötte mig och vi gick hem till henne och kollade biljetter,övernattning,tåg och karta.Samtidigt som vi nötte Lady Gaga för fullt!


Har kanske inte berättat det med jag och Ida siktar på att åka till Globen den 8:onde Maj för att se Lady Gaga live.Det var från början Idas idé och jag tvekade väldigt mycket men nu tycker jag det ska bli jättekul!


Vi sitter spänt och väntar på svar från Idas mamma som måste ge klartecken för att åka.För min pappa tog den ca 20 sekunder för ett "ja" och för Idas mamma har det tagit en vecka,haha,men men..Vi får hoppas på det bästa!

Lady Gagaaaa


btw,har ni hört Telephone-Lady Gaga ft. Beyoncé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!