söndag 14 mars 2010

Godmorgon!

Goodmorning!

Vaknade typ nyss,nu sitter jag här och funderar över vad jag ska göra i dag,har ingen bok kvar att läsa (typiskt) och jag känner inte för att sitta vid datorn hela dagen,det känns som om jag redan fått fyrkantiga ögon..

Ja,kollade på melodifestivalen i går,som förmodligen nästan alla andra svenskar också gjorde.
Jag hatar det här eftersnacket,alla går runt och säger hur fel det var att just den låten vann,men liksom, wtf! Det är liite försent att göra något åt det så inse det och gå vidare,guuud..
Här hemma gick alla runt och var jättesura i gårkväll eftersom deras favorit inte vann,Eric Saade.
Själv vet jag inte riktigt vilken jag tyckte skulle ha vunnit.
Jag tycker att Anna Bergendahl var väldigt duktig,hennes röst är väldigt udda om man säger så,antingen älskar man den,eller så hatar man den.
Jag har inte riktigt bestämt mig,men det lutar åt älskar-hållet.
Jaja,vi får väl hoppas att det går bättre för Anna än vad det gjorde för Marlena..

Tjingling!

P.s , har sett att Nigahiga har fått över 2,000,000 subscribers på youtube,go nigahiga!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!