tisdag 16 mars 2010

sjuk :/

Hej!

Det går magsjuka i detta hus och jag trodde att jag för en gångs skull skulle slippa det,men nejdå.
Igår kväll...fick jag också det.
Men i dag mår jag mirakalöst nog mycket bättre.
Känner att jag börjar bli frisk (*peppar,peppar ta i trä*) för jag är äckligt sugen på en kebabrulle.
Har testat lite nyponsoppa o vatten och de funkade så nu sitter jag här med tre chips som jag tänkte äta,i slowmotion förstås.
Fan,missade matteprovet som va i dag också så jag får väl gå till oasen i morgon -.-

Orkar inte skriva mer,har huvudvärk..

Ses när jag mår bättre,hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!