torsdag 4 mars 2010

IKEA



Hej!




Åkte till Valbo för en stund sen i jakt på en spegel till mitt rum.Kom hem utan spegel...


Först var IKEA stängt,snörasrisk förmodligen,sen åkte vi runt och letade.Kollade bla. på mio men där kostade speglarna 1000 kr.Och det tyckte pappa va lite väl dyrt för en spegel.Är ute efter en helt vanlig helfigursspegel,inget speciellt liksom. Den måste vara ganska smal,eftersom pappa satte krokarna på väggen lite för långt åt fel håll..

En sån här,fasettslipad spegel,finns på nästan alla IKEA utom i Valbo.
Den har inte funnits där på typ 1,5 månad??? 199 kr kostar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!