fredag 5 mars 2010

läsdag,igen!

Hola!

Har spenderat ännu en dag med att läsa,skönt, men på söndag kommer väl ångesten efter att inte ha gjort nått speciellt under lovet,men jag vet att även om jag hade gjort jättemycket under lovet så hade jag ändå haft ångest på söndagkvällen.
Men jag antar att det är så det ska va!
Imorgon blir det förmodligen inge uppdatering då jag först ska på kalas hos min bror som fyller hela 5 år då!!!
Sen blire sova över hos ida,ff ! ;)

P.S ang. inlägget jag tog bort om Alejandra så var det så här att jag gick in p oceanup i dag och då stod det att hon hade uppdaterat sin twitter? man bah:ööööh?
Men det konstiga va att hon skrev att hennes hus var fullt med vatten,typ, men hur kan hon då sitta och uppdatera sin twitter i stället för att typ.....ja vet inte,SPRINGA FORT SOM FAN UT UR HUSET???
*host* ja,jag är på väldigt bra humör,blir förvirrad,och det gör mig arg...
Hhehehe,see yall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!