tisdag 9 mars 2010

stan med Josefine och Ida!

Hello!
Sorry for no uppdatering i går men jag hann inte.
Började ju skolan igen i går,och idag började några planera inför påsklovet som kommer snart,haha.

Jaja,idag är det stan med Ida och Jossan som gäller.
Dom skulle till Viking och äta sallad,själv hoppar jag det.Vi ska till dollar först så jag hittar väl nått å tugga på där :)
Måste också till bibloteket,ja,jag är mycket medveten om att jag var där i går men jag läste ut en av böckerna och jag tyckte den va så bra så jag vill läsa fortsättningarna,hehe.

Kommer förmodligen ett filmtips ikväll.Om jag hinner hem innan maten o desperate housewives.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!