måndag 1 mars 2010

stan med ida,igen

HejHej!


Varit med ida i dag,hängt på bibloteket,ni vet,som coolt folk gör,haha.


Lånade tre,skapligt tjocka böcker (tyvärr lite läskiga också) så nu har jag nått å göra på sportlovet..
Sen var vi på American pizza place och åt *trumvirvel* PIZZA! AASGOOTTT,rullade hem sen,haha.


Tänkte sätta mig och kolla på film nu,har inte besämt vilken än bara.


Sitter och kollar runt i mitt rum,i hopp om att hitta insperation..


Juste,när allt är på sin plats så ska jag knäppa "efter" bilder på mitt rum,var så klyftig att jag kom i håg att knäppa "före" bilder. YES,smart-points till mig!!





Måste börja kolla nu, de får inte bli för sent,haha,jag är fullt medveten om att det är sportlov men jag sover så otroligt dåligt i min nya säng så jag vill inte riskera att inte få nå sömn alls.


Appropå sömn,i natt vaknade jag av att jag va törstig, det slutade med att jag satt nere på köksgolvet och åt en bulle och drack fanta,haha..







I <3 books!

ps.inte min bild,hitta från google
pps. Google is my friend!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!