måndag 1 mars 2010

haha,flummigt..



Har precis kollat klart på filmen,efter 45 minuters betänketid så blev det "It's a boy girl thing".


Den är väldigt bra,jag börjar blir värsta gammal för nu efter filmerna så sitter jag och tänker anledningen och budskapen med filmerna.Kan tyckas vara lite weird,menmen.


Jag hör hur min säng bara ropar på mig oh jag ser fram emot att lägga mig och sova.


Fast det bästa är att vara jättetrött,sen lägga sig i sängen och tänka.Tänka på allt liksom,typ som en dröm, skillnaden bara är att jag får bestämma allt själv!


Guuud,jag låter som värsta tönten,måste sluta,måste sova!!!

Godnatt!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!