tisdag 2 mars 2010

typisk lov-dag.

Tjabbalabba!
Sitter och lyssnar på @NickJonasAndTheAdminstration, so goooooooooooooood!
Har inte gjort ett skvatt i dag,därav den dåliga uppdateringen,blir nog det hela lovet,kanske hela livet ;) nää,nu ska man inte överdriva.

Är jättesugen på att börja läsa nån utav mina böcker som ja lånade i går,har bara lite beslutsångest,vet inte vilken ja ska börja med.Kan skriva upp dom här ;

Gone,övergivna -Michael Grant

JAGAD- Kevin brooks

Washington D.C- Meg Cabot

Dom två översta verkar lite läskig,kanske ska börja med meg cabot då :/

orkar inte skriva mer nu,hehehe,hejjs!

btw,kan tipsa om film senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!