måndag 12 april 2010

första dagen efter lovet..

Hejj :d
Första dagen i skoolan,helt okej antar jag.Mjukstartade med att ha tre lektioner o sluta 11.40.Så nu sitter ja o väntar på att ida ska sluta så vi kan dra ut.Orkar inte sitta inne när det äntligen är fint väder ute *peppar peppar*
Synd att hon inte slutar förrän om...orkar inte räkna (min hjärna har inte kommit igång än) men hon slutar i af 15.15..
Bröt nästan av en nagel när jag skrev dom där femmorna.
Vi har en vikarie i svenska o förmodligen engelska också.Hahaha,hon är sååå kort o pratar med värsta ljusa rösten,de e jättekul när hon läser högt (och sagta) för när hon ska säga nått som en kille säger så blir det helt...woooooooooooooooooooooooooooho.

Idag skulle det vara dans på idrotten men såklart så hade Bengt bytt så att vi gjorde gymnastik lr nått i dag o har dans på onsdag.Synd bara att inte bengt kan nå cool dans,i stället ska vi köra nån linedance.Jaa,o hur kul e det då?? ..

Nu ska ja lyssna på musik o sen gå å leta efter en dammvippa,hhehhee,sååååå dammigt inne på mitt rum :)

hejjjjjjjjjjjjjjjs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!