lördag 10 april 2010

gårdagen/idag

Tjoooola :D

Igår:
Va med Ida.Hängde på stan där det nu pågår någon slags marknad.
Två stycken från nå tele 2 skit kom fram o prata med mig,konversationen löd ungefär såhär:
- hej,har du telia eller comviq?
-telia..
- men då får du en sån här *går å hämtar nå comviq kontantkort.
- mm,visst.
- har du abonnemang eller kontantkort?
- vet inte,abonnemang antar ja.
- står det på dej?
- hur ska ja veta? tror inte de..
- Är du mellan 18-25?
- neej..
- hur gammal är du då?
- 13...
- oj,shit! du ser mycket äldre ut..Ja,då får du ha en trevlig dag då!
-mm,visst.. *går å mumlar taskiga saker om alla som råkar vara i närheten*


Inte så mycket att tjooa för men ändå,kul.Sa till mig själv innan jag åkte dit att jag under inga omständigheter skulle köpa något.Slutade med att jag köpte remmar,en munk o en cola.Lånade ut pengar till Ida också,så jag blev av med en hundring bara för det.
Sen va vi hos Ida o satt vid datorn och jag ritade en födelsedagsteckning åt ida i förskott (hon fyller inte förräns i oktober).

Idag:
Jag försöker få kontakt med Ida men det är lika meningslöst som att försöka väcka en död åsna.
Jag vill åka ner på stan igen,inte för att köpa nåt,absolut inte (hihi) men detta händer ju inte så ofta.Och det är JÄTTEROLIGT att träffa folk man känner.Eller,känner och känner.Har sett förut i alla fall,haha.
Sen ska vi i alla fall åka hem till henne o kolla på de där nicelodeon mojjen som börjar runt fem,fem över fem till o med trorja.

aja,hejjjjjjjjjjjjjjjjjjs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!