fredag 26 mars 2010

gamla minnen..

Heej!
Idag har varit en bra dag och jag känner mig faktiskt jättelycklig just nu! Det känns bara så bra,kanske för att jag har saker att se fram emot och att alla,inklusive mig själv,mår bra just nu.
Det kan också ha nått att göra med vad som hände i matsalen i dag :) Hm,känner inte för att dela med mig av det men om en av mina drömmar slår in så lovar jag att berätta.
Om nån timme ropar väl pappa att jag ska komma ner och kolla på Let's dance med han,haha.Kan faktiskt gå med på det idag,det är ju ändå final har jag hört!

Vet ni vad jag gjorde i dag,och halvt gör?
Jag sitter och lyssnar på lugna låtar och tänker tillbaka i tiden.Jag kommer och tänka på roliga minnen med så underbara människor och jag kan inte låta bli att le åt det.Jag måste se såå puckad ut med andra ord...

I morgon drar jag o mikaela till valbo,ska shoppa nya skor och jacka,hmm,skeptiskt.Brukar oftast inte hitta nått,eller jag hittar nått men det är köpångesten som är så jävla hemsk.Så drygt när man ser något assnyggt som man vill köpa, också säger kanske ida "köp den då:)"
Men då tänker jag på hur mycket jag inte behöver den också går jag vidare.Dryyygt,har nog gått miste om en hel del snygga kläder.menmen.

Nu ska jag kolla vidare på olika sidor..

Tjingeling o ha en trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!