måndag 22 mars 2010

spöke i vårat hus?

Helllllllllllllo :D

Den här måndagen har jag spenderat med Ida.Vi har bland annat varit och hämtat ut våra biljetter!! wooooho..
Sen har vi gått runt på stan och bla bla bla,haha,orkar inte skriva så detaljerat.

Vid middagen fick jag reda på att det bor ett spöke i vårat hus.Trodde först att jag skulle bli livrädd men jag tror att det kan vara ett snällt spöke *peppar,peppar,ta i trä*
Det är tydligen en kille i min ålder,nästan..
Han har inte bott här eller nått sånt,jag vet faktiskt inte vad han gör här.Göra oss sällskap kanske?
Blir lite pinsamt och duscha,men jag har ju gjort det förut så om man funnits då så har han säkert redan sett,haha..
Passande,nu som jag läser hemsökt-böckerna,haha.

Måste gå och plugga nu,vill läsa men pluggandet går före,har prov i morgon och på torsdag!bläääh..

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!