måndag 29 mars 2010

måndag igen..

Hallå där!

Va med Ida igår och vi cyklade runt på stan (jag cyklade för första gången i år,typ. Kom inte ens ihåg hur man stog upp och cyklade,haha)..
Vi mötte ovanligt många söderskolare där nere,mystiskt, men ändå jättekul ;);)
Idag var det kort dag och jag ser inte fram emot morgondagen.Inte när jag vet att jag har ett långt mattepass i datasalen och det vi håller på med suger.
Och på svenskan håller vi på med nå random skit som också suger..
Det ända som verkar kul nu är att det snart är påsklov och att Lady Gaga kommer närmre och nämre för varje dag. Soooooooooooooooooooooooooo excited!!!
Va o köpte nya skor och jacka i valbo i lördags,visar upp de senare!
Nu ska ja göra onödiga saker,som vanligt.
Tjollahopp!

btw,har hunnit läst ut två böcker i dag! :D yeeeey..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!