torsdag 8 april 2010

spontan bio.

shulululu!
Hahaha,jag o ida har gått runt på stan i dag o sagt så minst tusen gånger,så jävla kul varje gång.
Och såklart kommer ida in med sitt "hej,jag heter.."
hon kör alltid med den när nån säger nått kul,i det här fallet var det "hej,jag heter shululu"
det finnns ingen regel på hur många -lulu man ska ha efter -shu, hahaha, ja döööör.
Gick till biblan idag,lånade tre böcker,stal också fjärde twilightboken av ida,hehe,buuusigt.
Fast...jag fick låna den,ehehehe..
Blev en spontan biokväll också.Alice i underlandet 3D.Ett ord.hemskt!
Efter en tredjedel av filmen fick jag så jäkla ont i magen så ja nästan dog.Lära springa framför bioduken för att komma till toan.Där stannade ja ett bra tag,kan ja säga.Så jag missade ju en del av filmen.Svårt å koncentrera sig när man får liknande kramper i magen.terrible.
Aldrig mer 3D,aldrig!¨
btw,jag tyckte att filmen sög idag men de kan ha å göra med mitt humör,om ja ser den igen om nån månad så tycker jag säkert bättre om den!
Har suttit här i 2 timmar,är törstig men måste sova.Nej,först!, måste ner o tvätta ansiktet,har blivit "för" noga med det sen jag fick bambafinnen på näsan för nån dag sen.Tack gode gud för att den är på väg att försvinna.
Okej,nu ska jag gå å lägga mig,goodnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!