fredag 2 april 2010

Glad Påsk!

Hej och glad påsk!

Sitter och hämtar andan från den hemska upplevelsen som jag var med om för en stund sedan.
Min pappa ropade på mig att komma ner och när jag kommit till slutet av trappan så hoppar han fram och ropar nånting,kommer inte i håg :S Blev så rädd att jag nästan började gråta,haha,seriöst.
Idag har jag inte gjort ett dugg,väldigt skönt faktiskt.
Medans jag inte har gjort något så har jag lagt in en massa låtar på min ipod,den måste vara fullproppad till i maj!!
Synd att det finns så jättemycket plats i den och så nåra bra låtar (som jag har hittat iaf)
Får gärna tipsa om braa låtar ;)

hejjs!

P.S har hunnit fått två påskägg i dag,hehe. Fulla med godis så när jag kommer tillbaka till skolan näst-nästa vecka så kommer jag väl rulla fram,haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!