lördag 3 april 2010

påskafton!

Tjoooola balooola
Har inte gjort nå speciellt idag,va till mamma o träffa mormor o bengan.Dom har typ vart i turkland i två månader,trökigt att dom inte va nå brun??
Jaja,antar att dom inte är så förtjust i att sola då..

Sen åt vi god mat här hemma o sen har jag kollat på körslaget,själv här uppe.
Hejjar som bara den på mojje.Kan inte fatta hur Ida INTE kan heja på honom,jag menar, vi har ju faktiskt sett honom live!!!! :oo
Whatever,ja tycker han är stencool (Y) o ja,sten är cooool.

Ska väl börja stänga av datorn,plugga lite på musiken,och sen...röra sig mot sängen,yeeah,sounds like a plan to me! ;)


Peaceoooooooout.. \/





P.S
hahaha,citat från Julia i dag när vi satt och åt:
-"jag vill också smaka hur det ser ut"

P.P.S Glad påsk på er glada!

HAHAHHAHA,DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Sweden
Howdy! Här är en glad tjej vid namn Jennifer som driver denna blogg och här skriver jag om det som ploppar upp i mitt huvud! Mestadels blir det om min vardag och mitt liv men det flyger upp andra saker också!